Asiakashankinta Sandlerin tapaan

Esseen kirjoittaja: Eetu Hämäläinen

Kirjapisteet: 2

Kirja: Asiakashankinta Sandlerin tapaan

Kirjan kirjoittaja: John Rosso

Kategoria: Myynti

 

Meillä jokaisella ihmisellä tässä maailmassa on omassa dna:ssa jo tietynlainen myynti- ja ostoprosessin kaava, jota me noudatamme. Tämä sama kaava on kulkenut sukupolvelta toiselle jo 100 vuoden ajan, ellei jopa pidempääkin. Tämän kaavan takia me osaamme reagoida normaaleihin puhelinmyynteihin, sekä feissareihin ostoskeskuksissa jo täysin automaattisesti. Asiakashankinta Sandlerin tapaan käsittelee kolmekymmentä puhelimen tai internetin välityksellä tapahtuvan asiakashankinnan perusperiaatetta. Kaikki perusperiaatteet opetetaan eri näkökulmista, verrattuna normaaliin myyntimenetelmään.

Kirjan kuvaama menetelmä toimii parhaiten, jos sinä ja/tai tiimisi luette ja sovellatte käytäntöön yhden periaatteen päivässä kolmenkymmenen päivän aikana. Anna yhden periaatteen sisäistämiselle kokonainen vuorokausi aikaa ja varmista suorittaneesi kaikki siihen liittyvät tehtävät ennen kuin siirryt seuraavaan periaatteeseen.