Mistä on hyvät henkilöbrändit tehty?

Kirjoitettu 1.5.2019 Esseen kirjoittaja: Siiri Nykänen Kirjapisteet: 3 Kirjat: Audrey Hepburn, An Elegant Spirit (julkaistu 2003, 230 sivua) Tee itsestäsi brändi: asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa (julkaistu 2011, 184 sivua) Kirjoittajat: Sean Hepburn Ferrer Katleena Kortesuo Kategoriat: Markkinointiprojekti   Kun mietin hyvää brändiä, mieleeni tulee paljon erilaisia esimerkkejä: Coca-Cola, Skype, Google. Nämä erilaiset brändit voi tunnistaa […]


Juu ei

Luettuani nämä kaksi kirjaa liittyen elämänhallintaan ja priorisointiin, tulin siihen lopputulokseen, että nämä olivat todella tarpeen. Olen viime aikoina työstänyt useita erilaisia markkinointiin liittyviä projekteja ja huomaan työskentelytapani olevan enemmän pienten asioiden kerrallaan suorittamista, kuin keskittynyttä ja aikaansaavaa lähestymistapaa.





b2b markkinoinnin ja myynnin pelikirja – yritysjohdon opas myyntiin ja markkinointiin

Markkinointistrategiaan kuuluu: Asiakkaiden valinta, asiakaskokemus, brändi, asemointi, asiakaslupaus sekä markkina- ja kilpailijatuntemus. Markkinointistrategiaa tulee jatkuvasti muuttaa ja se tapahtuu niin sanotun ’’asiakasdialogin’’ kautta, jossa mietitään erilaisten toimien vaikutuksiin asiakkaan näkökulmasta.